PsyPsyKarmyHigienaZdrowieAkcesoria>> wszystkieKotyKotyKarmyHigienaZdrowieAkcesoria>> wszystkieFretkiFretkiKarmyHigienaZdrowieAkcesoria>> wszystkieGryzonie i królikiGryzonie i królikiKarmyHigienaZdrowieAkcesoria>> wszystkieGady i płazyGady i płazyKarmyHigienaZdrowie>> wszystkiePtakiPtakiKarmyHigienaZdrowieAkcesoria>> wszystkieHodowlaneDrób>> wszystkieGołębieZdrowie>> wszystkiePtaki drapieżneZdrowie>> wszystkieKonieZdrowie>> wszystkieKrowyZdrowie>> wszystkie

Start Pomoc

Pomoc

Nowi Klienci

Czy moje dane są bezpieczne?

Zespół 2karma.pl zdaje sobie sprawę jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych, podawanych podczas składania zamówienia. Dlatego do ich zabezpieczenia użyte są najnowsze technologie. Dostęp do danych mają wyłącznie upoważnienieni do tego pracownicy, specjalnie przeszkoleni w tym zakresie.

Z myślą o bezpieczeństwie stworzyliśmy system, który pilnuje, aby stosowane przez Klienta hasło było odpowiednio silne. Każde hasło musi zawierać co najmniej 6 znaków (małych i wielkich liter bez polskich znaków) i zawierać co najmniej jedną cyfrę.

Kolejnym zabezpieczeniem w procesie rejestracji jest jego dwuetapowość. Po wstępnej rejestracji Klient zostaje mailowo poinformowany, iż nastąpiła rejestracja z użyciem jego maila. Dopiero po kliknięciu automatycznie wygenerowanego linka konto zaczyna być aktywne.

2karma.pl nie ma dostępu do informacji podanych na stronie platności.pl. Dane te objęte są tajemnicą bankową i na żadnym etapie realizacji zamówienia nie są udostępnione naszemu sklepowi.

Gromadzone przez nas adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Klientem a sklepem. Osoby posiadające konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, edytowania i usuwania swoich danych osobowych.

Składanie zamówienia

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są poprzez:

  • Formularz zamówienia umieszczony na stronie internetowej sklepu 2karma.pl.
  • Pocztę mailową – sklepa@2karma.pl
  • Telefonicznie pod numerem telefonu 537-225-225

Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie: 

  • danych kontaktowych 
    • imię i nazwisko, 
    • telefon, 
    • e-mail
  • adresu dostawy
    • ulica, 
    • kod pocztowy, 
    • miejscowość

W przypadku Klienta Firmy, w celu wystawienia rachunku, konieczne jest podanie danych niezbędnych do jej wystawienia

  • NIP,
  • nazwa firmy,
  • siedziba firmy.

Czy moje dane adresowe są używane wyłącznie do realizacji zamówienia?

Tak. Dostęp do nich mają jedynie nasi pracownicy realizujący zamówienie i nie będą one udostępniane żadnym firmom i osobom z zewnątrz.

W jakich godzinach mogę składać zamówienie?

Zamówienia za pośrednictwem sieci Internet można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia telefoniczne można składać w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00.

Czy zamówienie zostało poprawnie złożone?

Po złożeniu zamówienia na adres zamawiającego automatycznie wysyłany jest e-mail z potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia niezgodności, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Zespół 2karma.pl jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Czy istnieje możliwość zakupu produktu, który nie jest dostępny na stronach sklepu?

Jeżeli nie znalazłeś produktu na naszych stronach np. w wyniku wyszukiwania lub filtrowania produktów - pojawi się formularz Lista życzeń w którym będziesz mógł opisać jakiego produktu dokładnie potrzebujesz. Zgłoszenia takiego można również dokonać bezpośrednio w Panelu użytkownika -> Lista życzeń. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą niezwłocznie i poinformuje o terminie dostawy.

Przyjęcie zamówienia

  • Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
  • Wszystkie zamówienia budzące wątpliwości, z błędnie wypełnionym formularzem, będą wymagały dodatkowego potwierdzenia.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia.
  • Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować jeżeli nie będzie możliwe potwierdzenie zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zmówienia.
  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.
  • Dla zarejestrowanych Klientów istnieje możliwość śledzenia statusu zamówienia w zakładce Panel użytkownika -> Konto -> Statusy zamówień
  • W przypadku zmiany bądź anulowania zamówienia zamówienia należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem 537-225-225. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@2karma.pl.
  • Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia bądź jego anulowanie powinny być dokonywane przed otrzymaniem przez zamówienie statusu “Zamówienie spakowane”.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia.
  • W przypadku gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność w terminie 14 dni od dnia anulowani zamówienia.
  • Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Rachunek jest wystawiana na wyraźne życzenie Klienta.

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie:

  • Dla zamówień płatnych przelewem, z chwilą zaksięgowania wpłaty, zgodnej z wartością zamówienia, na koncie.
  • Dla zamówień płatnych kartą kredytową, m-Transfer, w momencie autoryzacji płatności.
  • Dla zamówień płatnych przy odbiorze, po otrzymaniu przez sklep wiadomości e-mail od Klienta z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Płatność "przy odbiorze" dostępna jest dla Klientów, którzy zrealizowali przynajmniej trzy płatności za pomocą przelewu tradycyjnego lub kartą kredytową.

Realizacja zamówień odbywa się na terenie Polski, zamówienia zagraniczne nie są w tej chwili realizowane.

Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, w którego treści należy wpisać dane kontaktowe oraz dane adresowe.

Zamówienia realizujemy w dni robocze w godzinach 9.00 - 17.00.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.

Dla zarejestrowanych Klientów istnieje możliwość śledzenia statusu zamówienia w zakładce Panel użytkownika -> Konto -> Statusy zamówień

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia.

Czy muszę potwierdzić zamówienie po jego wysłaniu?

Tak. Po złożeniu zamówienia zostaje wysłany na adres mailowy podany w zamówieniu link wymagający potwierdzenia złożonego zamówienia.

Czy sprzedawane artykuły są objęte gwarancją?

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych.

Do produktów posiadających gwarancję producenta Sklep wysyła wraz z towarem kartę gwarancyjną, w której każdorazowo określone są warunki gwarancji.

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn.zm.)

W jaki sposób sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Dla zarejestrowanych Klientów istnieje możliwość śledzenia statusu zamówienia w Panelu użytkownika -> Konto -> Statusy zamówień bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

Chcę anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, jak mogę tego dokonać?

W przypadku zmiany bądź anulowania zamówienia zamówienia należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem 537-225-225 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@2karma.pl.

Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia bądź jego anulowanie powinny być dokonywane przed otrzymaniem przez zamówienie statusu “Zamówienie spakowane”.

Płatności

Jakie są dostępne metody płatności?

Za zamówienie można zapłacić na trzy różne sposoby:

  • przelew tradycyjny,
  • karta kredytowa,
  • za pobraniem.

Przelew tradycyjny

Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

Karta kredytowa

Honorujemy karty kredytowe Visa i MasterCard.

Za pobraniem

Za przesyłkę płacisz dopiero przy jej odbiorze od kuriera. Płatność ta dostępna jest dla Klientów, którzy zrealizowali przynajmniej trzy płatności za pomocą przelewu tradycyjnego lub kartą kredytową.

Czy ceny artykułów oferowanych w sklepie zawierają podatek VAT?

Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie Sklepu są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Zamieszczone na stronie sklepu ceny nie zawierają kosztów transportu.

Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta.

Dostawa

Ile wynosi koszt dostawy?

  • Koszty przesyłki ponosi Kupujący.
  • DOSTAWA GRATIS!. W przypadku gdy zamówienie opiewa na kwotę wyższą niż 150zł koszt dostawy ponosi Sklep.
  • W zależności od wyboru formy dostawy przesyłki koszt ten wynosi:
    • Przesyłka kurierska "płatność przy odbiorze"  – 23,00 zł
    • Przesyłka kurierska "po przedpłacie"               – 16,90 zł

Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę?

Klient może liczyć na bezpłatną dostawę w przypadku zamówienia na kwotę większą niż 150 złotych.

W jaki sposób realizowane są dostawy towaru?

Dostawa karmy realizowana jest na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej.

W chwili obecnej przesyłki kurierskie realizuje firma DPD.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych.

W większości przypadków czas dostawy wynosi 24-48 godzin.

Jeśli zamówiony towar nie jest dostępny w naszym magazynie oraz u naszego dystrybutora wówczas termin dostawy może wydłużyć się do 10 dni roboczych. O takim fakcie Klient zostanie poinformowany, przez Sklep, telefonicznie bądź drogą elektroniczną.

W przypadku zapłaty w formie przedpłaty elektronicznej czas realizacji zamówienia uzależniony jest od otrzymania potwierdzenia wpłynięcia środków na konto Sklepu.

W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy e-mail z numerem przesyłki. Podając go, można uzyskać informację telefoniczną o przesyłce bezpośrednio w firmie kurierskiej zajmującej się dostawą.

Nie dysponujemy bezpośrednimi numerami telefonicznymi kurierów realizujących zamówienia.

W wypadku niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak przyjmować przesyłkę od kuriera?

Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16, z wyjątkiem świąt. Zamówiony towar dostarczany jest przeważnie do 48 godzin od momentu jego nadania, choć w większości przypadków przesyłka dociera następnego dnia.

Podczas odbioru paczki na prośbę odbiorcy kurier ma obowiązek poczekać w celu weryfikacji stanu przesyłki. Należy w jego obecności sprawdzić, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub nie zgadza się zawartość paczki , należy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Taki protokół stanowi podstawę do zgłaszania reklamacji w przypadku braków lub uszkodzenia dostarczonych produktów.

W jaki sposób zgłosić reklamację towaru?

Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), która w art. 4 stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towarów z zamówieniem należy sporządzić wraz z kurierem, tzw. „protokół szkody”.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.

Koszty związane ze zwrotem reklamowanego towaru ponosi Klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamowany towar należy kierować na adres:

2karma Marta Żmudzka
ul. Rawska 53,
96-100 Skierniewice.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni licząc od dnia wydania towaru.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jego odebrania.

Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania.

Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

W przypadku odstąpienia Klienta od umowy Sklep dokona zwrotu ceny towaru w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania towaru, na konto wskazane przez Kupującego w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zwroty towaru należy kierować na adres:

2karma Marta Żmudzka
ul Rawska 53,
96-100 Skierniewice.

Max 1 dzień: zamówienia złożone do 15:00 dostarczamy na następny dzień roboczy
Metody płatności: MasterCard, VISA, PayPal, Gotówka, Przelew

Newsletter subskrypcja ?

Przypominacz ?